Opinie o Nas
Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Jak długo trwa wysyłka towarów?
Generalnie rzecz biorąc, zamówione produkty są wysyłane w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Wyjątkiem są sytuacje gdy zamówiony towar nie jest aktualnie dostępny w naszym magazynie lub jest to zamówienie specjalne.

2. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?
Oczywiście, jeśli tylko towar nie został użyty i zostanie okazany dowód zakupu, zgodnie z Prawami Konsumenta istnieje możliwość jego zwrotu.

3. Jakie informacje należy przekazać w przypadku części nietypowych lub specjalnych zamówień?
W celu jak najszybszego i najdokładniejszego poszukiwania potrzebnych części klient powinien znać markę, model, rok produkcji oraz (opcjonalnie) numer seryjny i numer części ciągnika lub maszyny rolniczej. Szybkość działania doradców technicznych jest uzależniona od ilości przekazanych informacji.

4. Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?
Tak, w celu uniknięcia kosztów transportu, zamówiony towar można odebrać w naszej siedzibie głównej oraz jednym z dwóch oddziałów zamiejscowych. O szczegóły należy pytać telefonicznie.

5. Jak być na bieżąco z aktualnymi promocjami?
Aby zawsze mieć aktualne informacje najlepiej jest obserwować fanpage na facebook.com/poltechbk lub zapisać się do naszego newslettera.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl