1. Jak długo trwa wysyłka towarów? Generalnie rzecz biorąc, zamówione produkty są wysyłane w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Wyjątkiem są sytuacje gdy zamówiony towar nie jest aktualnie dostępny w naszym magazynie lub jest to zamówienie specjalne.
2. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru? Oczywiście, jeśli tylko towar nie został użyty i zostanie okazany dowód zakupu, zgodnie z Prawami Konsumenta istnieje możliwość jego zwrotu.
3. Jakie informacje należy przekazać w przypadku części nietypowych lub specjalnych zamówień? W celu jak najszybszego i najdokładniejszego poszukiwania potrzebnych części klient powinien znać markę, model, rok produkcji oraz (opcjonalnie) numer seryjny i numer części ciągnika lub maszyny rolniczej. Szybkość działania doradców technicznych jest uzależniona od ilości przekazanych informacji.
4. Czy zamówiony towar można odebrać osobiście? Tak, w celu uniknięcia kosztów transportu, zamówiony towar można odebrać w naszej siedzibie głównej oraz jednym z dwóch oddziałów zamiejscowych. O szczegóły należy pytać telefonicznie.
5. Jak być na bieżąco z aktualnymi promocjami? Aby zawsze mieć aktualne informacje najlepiej jest obserwować fanpage na facebook.com/poltechbk lub zapisać się do naszego newslettera.
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.